29 Temmuz 2011 Cuma

Savaştaki Dilek Güç

O savaşa beni aradı ileri adım benim itaatkâr emin sonucunu bilmek benim yer değildi. Tanrı bana sadece istekli, alçakgönüllü, itaatkâr ve onun eğitim açıkolması gereklidir. Başkomutan olarak, dua savaşçılardan oluşan küçük bir grubunyolunu yönetti. Biz her yerinde hüküm süren One güven yerleştirilir.
Mezmur 18:31-35 NasbKimin için Tanrı, ancak RAB? Allah'ımızdan hariç, bir kaya gücü ile beni girds VeTanrı benim yol suçsuz kılan nedir? O Hinds 'ayakları gibi ayaklarımı yapar, Vebenim yüksek yerleri üzerine bana ayarlar. O benim silah bronz bir yay bendBöylece, savaş için ellerimi eğitir. Ayrıca bana Senin kurtuluş kalkan verdik, sağ eli beni onadı.
Baba Tanrı, bize çok umutsuz görünen hayatımızın uzun süreli savaşlar var. Biz duadizlerinin üzerinde sayısız saatler geçirdim, ama düşman saldırısına devam ediyor.Biz, yorgun ve bezgin kalplerimizi boğaz henüz biz kalp kaybetmek değil, 'beyan.Silah bırakmaya bize emri gelinceye kadar duracak. 'Biz zırh alacak ve bizimölüyor nefes kadar ihtiyaç olması halinde mücadele edecek. Biz emin güven yüceAbdülmecid Bir savaş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder